Communicatie met effect

september 2016
Het is mooi als communicatie over verbetering gaat en kan bijdragen aan de bewustwording rondom bepaalde thema’s. Bij Mayfran in Landgraaf zijn ze volle bak aan het verbeteren in een intensief HPO-traject. In interviews en foto’s verduidelijken we processen en verbetervoorstellen, en delen we goede ideeën.

Mayfran International ontwikkelt en produceert voor de metaalindustrie. Hun producten transporteren, filteren, scheiden, breken en persen materialen bij de productie van onder andere auto's, vliegtuigen en consumentenproducten. Een tak van sport die sterk in ontwikkeling is. Daarom staat Mayfran zelf ook niet stil. In alle lagen van de organisatie werken ze aan verbetering volgens de principes van een high performance organisation. Sinds het voorjaar van 2016 begeleid ik de transformatie die ze doormaken communicatief. In de verhalen geven we de vernieuwing en de ideeën een stem.

Op de foto: Het team dat aan de slag ging met Action Workout MT10 met supervisor Frits Pieters (vierde van links): ‘Ik ben enorm trots op het resultaat. De jongens werken allemaal hard om het voor elkaar te krijgen. Deze Action Workout is het bewijs dat het kan: efficiënter werken, zonder afbreuk te doen aan het resultaat.'