Nieuw Nieuw Nieuw

november 2015
Het was tijd voor een nieuw logo en een nieuwe huisstijl voor Belicht! Een huisstijl die nog beter mijn niche laat zien: tekst & fotografie voor interviews, verhalen en magazines. Voor bedrijven, zorg en onderwijs. Ook mocht er meer gevoel in.

Het werd een mooie co-productie binnen Perron C. Super bedankt Inge Korten - grafisch ontwerp! Opvallend in het logo is de ‘asterisk’, dit symboliseert mijn werkwijze: met een beter verhaal (+) vermenigvuldigt Belicht de boodschap van de klant (x). De + en x vormen samen één symbool en staan daarmee ook voor de combinatie van tekst en fotografie. De asterisk kan ook los gebruikt worden als herkenbaar icoon. De vernieuwing smaakt naar meer! Daarom werk ik de komende weken met Exitable aan mijn nieuwe website. To be continued…

Beter verhaal, meer betekenis
Elf jaar geleden startte ik met Belicht. De combinatie van tekst en fotografie was vrij nieuw in die tijd (dat klinkt oud!), maar ik voelde dat het een sterke combi was. Gaandeweg kon ik mijn niche steeds duidelijker vinden en uitvoeren in interviews, verhalen en magazines. De combinatie van tekst en fotografie zorgt daarin voor meer diepgang, meer snelheid en het raken van de juiste snaar.